Veřejná zakázka: Obnova pracovních stanic a notebooků 2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 621
Systémové číslo: P23V00000025
Evidenční číslo zadavatele: 23/2023
Datum zahájení: 25.05.2023
Nabídku podat do: 15.06.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Obnova pracovních stanic a notebooků 2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Obnova pracovních stanic a notebooků

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 950 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jindřichův Hradec

Zadavatel

  • Úřední název: Slatinné lázně Třeboň s.r.o.
  • IČO: 25179896
  • Poštovní adresa:
    Lázeňská 1001
    Třeboň
    37901
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 495917

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mesto-trebon.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
KS Obnova a pořízení pracovních stanic a notebooků-část 2_anon Dokument PDF KS Obnova a pořízení prac. stanic a noteb.-část 2_anon.pdf 418.60 KB
KS Obnova a pořízení pracovních stanic a notebooků-část 3_anon Dokument PDF KS Obnova a pořízení pr. stanic a noteb. - část 3_anon.pdf 290.11 KB
KS Obnova a pořízení pracovních stanic a notebooků-část 4_anon Dokument PDF KS Obnova a pořízení prac. stanic a noteb. - část 4_anon.pdf 276.83 KB
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 a 2 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 a 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 a 2.pdf 36.70 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf 34.82 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4.pdf 65.04 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5.pdf 27.03 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6.pdf 28.99 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 7 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 7 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 7.pdf 19.97 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 8 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 8 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 8.pdf 20.45 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí o zrušení část 1 Rozhodnutí o zrušení část 1 Dokument PDF Rozhodnutí o zrušení část 1.pdf 40.68 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele část 2 Rozhodnutí o výběru dodavatele část 2 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru část 2.pdf 39.25 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele část 3 Rozhodnutí o výběru dodavatele část 3 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru část 3.pdf 39.34 KB
Rozhodnutí o výběru dodavatele část 4 Rozhodnutí o výběru dodavatele část 4 Dokument PDF Rozhodnutí o výběru část 4.pdf 38.04 KB

Formuláře

URL odkazy